Xalq rəssamı Arif Əzizin 75 illik yubileyinə həsr olunmuş fərdi sərginin açılışı keçirilib - FOTOLAR
18 Yanvar 2019, 19:08
18 Yanvar
2019
19:08
4107
Yanvarın 15-də Mədəniyyət Nazirliyinin dəstəyi ilə Muzey Mərkəzinin sərgi qalereyasında Xalq rəssamı, Mədəniyyət və İncəsənət Universitetinin professoru, «Şöhrət» ordenli Arif Əzizin və tələbələrinin «Maestro Artists» adlı sərgisinin təqdimatı keçirildi. Rəssamın 75 illik yubileyinə həsr olunmuş sərgidə Arif Əzizin və 100-ə yaxın tələbəsinin əsəri nümayiş edilib. Tədbirdə rəsmilər, görkəmli mədəniyyət,incəsənət xadimləri sənətsevənlər iştirak edirdi. Sərginin açılış mərasimində çıxış edənlər Azərbaycan Respublikası Ağsaqqallar Şurasının sədri, Millət vəkili Fəttah Heydərov, Azərbaycan Dövlət Mədəniyyət və İncəsənət Universitetinin rektoru Ceyran Mahmudova,Mədəniyyət Nazirinin birinci müavini Vaqif Əliyev,xalq rəssamı Səlhab Məmmədov, «Dədə Qorqud» Fondunun prezidenti Eldar İsmayılov Arif Əzizin yaradıcılıq fəaliyyətini işıqlandırdılar. Rəssama « Dədə Qorqud» Fondunun xatirə medalı təqdim edildi.
Arif Aziz artıq 50 ilə yaxındır ki, bütöv bir pedaqoji sistemə yiyələnərək Azərbaycan mədəniyyəti gəncliyinin fəal "qurucusu”na çevrilmişdir. O, çoxsaylı tələbələrinə gözəlliyi görməyi və hiss etməyi, gördüklərini isə incəsənətin dilinə çevirməyi, kompozisiyanı anlamağı öyrədib. Bu ünsiyyətdə bağlayıcı vasitə - yalnız incəsənətə yüksək əxlaqi münasibətin rəssamın şəxsiyyətini formalaşdıran qüvvə olmasına inamdır.
Gənclər Arif Əzizi təkcə yaxşı pedaqoq olduğuna görə deyil, həm də tələbələrini həvəslə öz emalatxanasına dəvət edən geniş qəlbli rəssam olduğuna görə sevirlər. Arif Əziz emalatxanada sanki onun əsərlərinin təəssüratı altında ovsunlaşmış tələbələrinə dərslərini davam etdirir. Dərs demək Arif Əzizin fitrətindədir, həm də yalnız universitet divarları arasında deyil, o, həmçinin öz emalatxanasında, təcrübi məşğələlər zamanı təbiətin qoynunda da tədrislə məşğul olur. Bu, rəssamın ünsiyyəti sevdiyindən irəli gəlir. Onun emalatxanası isə özlüyündə bir "İncəsənət məbədi”dir. Buraya onun yaşa dolmuş keçmiş tələbələri də gəlirlər. Onlar artıq yetkinləşmiş, püxtələşmiş sənətçilər olsa da öz müəllimləri və rəhbərləri ilə ünsiyyətə ehtiyac duyurlar.
Arif Əzizin emalatxana” modeli renessans idealına əsasən qurulur. O,burada "maestro-rəssam” və sənətin sirlərinə vaqif olan bir insandır. Əvvəldən tələbələri onu ən yaxşı sənətkar kimi yetişmək üçün gözəl təhsil verən ustad rəssam kimi qəbul edirlər. Ustad və şagirdi peşəkar təhsildən daha çox daxili və mənəvi prinsiplərin, şəxsi intizam və özünə qarşı tələbkarlığın tam vəhdəti birləşdirir. Şərq filosofu kimi Arif Əziz də bildirir ki, "Ustad sənətkar” əlində olan bütün bacarıqları ilə öz məqsədi uğrunda daima mübarizədədir, o, hər zaman ideala çatmaq yolunda axtarışda olmalıdır... O, yaradıcılıq prosesi üçün bütün ruhi-mənəvi qüvvələri səfərbər edərək, özü üçün demək olar ki, zahidvari şəxsi nizam-intizam qaydaları təcrübəsini işləyib hazırlamışdır. Onun rəsmlərindən elə bil gözəgörünməyən ilahi qüvvələr, ali rəmzlər, müqqəddəs arzular axıb keçir. Belə bir hiss doğur ki, sanki o, bu ucsuz-bucaqsız kainatda tənhadır, ətrafda isə onun sənətkar baxışı ilə fəth olunmuş bütöv bir aləm var. Onun əsərlərinin obrazları vasitəsilə sakral aləmlə real aləm, səmavi və yerə aid olanlar arasında əlaqə gerçəkləşir, Arif Əziz incəsənətə sanki hansısa bir müqəddəs, demiurq (yaradıcı) bir varlıq kimi yanaşır. O, sanki sakral məkanın sahibidir, emalatxanasındakı işləri isə Yaradanın əməllərinin modelidir. Əzəli var olanın imitatoru da, canlı və cansız aləmin demiurqu da o özüdür. Rəssam üçün daima kamilləşmək, ali idraka yaxınlaşmaq naminə geniş imkanlar açan Loqosferin maddi obrazı da odur. Bu isə, onun fikrincə, Yaradanın nişanəsini daşıyan incəsənətə olan çox böyük ehtiramın nəticəsidir
Yarım əsrlik pedaqoji fəaliyyətinin uğurları sayəsində əminliklə demək olar ki, Mədəniyyət və İncəsənət Universitetində Arif Əziz "məktəbi” yaranmışdır. Təbii ki, burada söhbət, onun çoxillik iş təcrübəsi nəticəsində formalaşmış düşüncə və həqiqətləri öz tələbələrinə çatdırmağı bacaran güclü rəssam şəxsiyyətinin nüfuzu, təsiri və nümunəsindən gedir. Respublikanın bir çox təsviri sənət nümayəndələri, hal-hazırda xalq rəssamı, əməkdar xadim adını daşıyan bir çox sənətkarlar öz qabiliyyət və bacarıqlarını məhz Arif Əzizin yaradıcılıq emalatxanasında cilalamışlar. O, öz tələbələrinə həmişə dəstək olmuş, sərgilərini hazırlamaqda onlara kömək etmiş, onların tərtibatında iştirak etmiş, bu sərgilərin kataloqlarında giriş sözünün müəllifi olmuşdur. Respublika Gənclərinin I və II forumlalarında tələbələrinin əsərlərinin ekspozisiyasının tərtibatına rəhbərlik etmiş və bu ekspozisiyanı Azərbaycan Prezidenti Ümummilli lider Heydər Əliyevə özü təqdim etmişdir.
Arif Əziz incəsənətin, elə bil hansısa bir müdrik sirrinə vaqifdir. Bu sirr istedadlı insanı rəssama çevirir, onun sənətkarlığının yetkinləşməsi ilə nəticələnir. Arif Əziz təkcə sənətkarlığı öyrətmir, ondan dərs alan və sənətə yeni addım atan gənc rəssamda incəsənətin mahiyyəti haqqında baxışlar, bədii-estetik zövq formalaşdırır. O, öz tələbələrində insani, əsl peşəkar rəssam keyfiyyətlərini tərbiyə edir ki, onların yoxluğunu heç bir bacarıqla doldurmaq mümkün deyil, çünki incəsənətdə hər şeydən ümdə olan – rəssamın bütöv və gözəl şəxsiyyətidir. Ona görə ki, incəsənət insan ruhunun gücü ilə hərəkətdədir. Ruhun saflaşması – Arif Əzizin bir müəllim kimi tərbiyə metodunun mahiyyətidir. Pedaqogika həqiqətən onun ikinci istedadını üzə çıxarmışdır. Onun arayıb-axtaran enerjisi gəncliyin mənəvi tərbiyəsində müxtəlif yollar tapır. Bəlkə də bunun səbəbi müharibədə atasını itirmiş və "atalıq” anlayışının bütün ali keyfiyyətlərini şüuruna hopdurmuş gəncin uşaqlıqdan qəlbinin dərinliklərində gizlənib qalan incə duyğularıdır. Ancaq bəlkə də bu, onun sənətinin fəlsəfəsi ilə izah olunur. Bu sənətdə əşyalara bədii baxış qədər, yaradıcı dünyagörüşü də vardır. Həm də sanki hər ikisi çox irəliyə yönəlmişdir və gələcəkdə özünün tam təcəssümünü gözləyir. Onun üçün bu gələcək öz şagirdləridir. Onun yaradıcılığı ilə incəsənətə tələblərinin miqyasını bütövlükdə təsəvvür edəndə rəssamın öz qarşısına əslində bir insanın gücü çatmayacaq vəzifələr qoyduğunu düşünməyə bilmirsən. Fəal, coşqun, axtaran, lakin ciddi, daima inkişaf və hərəkətdəki həyat həqiqətlərinin axtarışında yorulmaz olan rəssamın qəlbində başqalarını öyrətmək, yüksək sənətin ideya-bədii prinsiplərini öz tələbələrinə ötürmək kimi müqəddəs istək buradan qaynaqlanmırmı! Öz enerjisinin yarısını sənətinə sərf etmək əvəzinə digər gənc istedadlara həsr edən sənətkarın müdrikcəsinə özünə bəraət qazandırmasının kökləri bunda deyilmi! O, tələbələri üçün həmişə həm müəllim, həm ata, həm rəhbər olmuş və olaraq qalmaqdadır.
Rəssam özünün şəhər kənarındakı bağ evini həqiqi üzvü olduğu Dubrovnikdəki Beynəlxalq Rəssamlar Akademiyasının Bakı filialına çevirmiş və "Sənət evi” adlandırmışdır. Bu ocağı açmaqla Arif Əziz öz tələbələri üçün sənəti əyani şəkildə görmək və dərk etmək, sahibi olduğu kiçik bir sahəni əhatə edən şəxsi qalereyasında keçirilən hər cür sərgi və konfranslarda iştirakını təmin etməklə incəsənətlə daha yaxın ünsiyyətdə olmaq imkanını yaradıb.
Arif Aziz artıq 50 ilə yaxındır ki, bütöv bir pedaqoji sistemə yiyələnərək Azərbaycan mədəniyyəti gəncliyinin fəal "qurucusu”na çevrilmişdir. O, çoxsaylı tələbələrinə gözəlliyi görməyi və hiss etməyi, gördüklərini isə incəsənətin dilinə çevirməyi, kompozisiyanı anlamağı öyrədib. Bu ünsiyyətdə bağlayıcı vasitə - yalnız incəsənətə yüksək əxlaqi münasibətin rəssamın şəxsiyyətini formalaşdıran qüvvə olmasına inamdır.
Gənclər Arif Əzizi təkcə yaxşı pedaqoq olduğuna görə deyil, həm də tələbələrini həvəslə öz emalatxanasına dəvət edən geniş qəlbli rəssam olduğuna görə sevirlər. Arif Əziz emalatxanada sanki onun əsərlərinin təəssüratı altında ovsunlaşmış tələbələrinə dərslərini davam etdirir. Dərs demək Arif Əzizin fitrətindədir, həm də yalnız universitet divarları arasında deyil, o, həmçinin öz emalatxanasında, təcrübi məşğələlər zamanı təbiətin qoynunda da tədrislə məşğul olur. Bu, rəssamın ünsiyyəti sevdiyindən irəli gəlir. Onun emalatxanası isə özlüyündə bir "İncəsənət məbədi”dir. Buraya onun yaşa dolmuş keçmiş tələbələri də gəlirlər. Onlar artıq yetkinləşmiş, püxtələşmiş sənətçilər olsa da öz müəllimləri və rəhbərləri ilə ünsiyyətə ehtiyac duyurlar.
Arif Əzizin emalatxana” modeli renessans idealına əsasən qurulur. O,burada "maestro-rəssam” və sənətin sirlərinə vaqif olan bir insandır. Əvvəldən tələbələri onu ən yaxşı sənətkar kimi yetişmək üçün gözəl təhsil verən ustad rəssam kimi qəbul edirlər. Ustad və şagirdi peşəkar təhsildən daha çox daxili və mənəvi prinsiplərin, şəxsi intizam və özünə qarşı tələbkarlığın tam vəhdəti birləşdirir. Şərq filosofu kimi Arif Əziz də bildirir ki, "Ustad sənətkar” əlində olan bütün bacarıqları ilə öz məqsədi uğrunda daima mübarizədədir, o, hər zaman ideala çatmaq yolunda axtarışda olmalıdır... O, yaradıcılıq prosesi üçün bütün ruhi-mənəvi qüvvələri səfərbər edərək, özü üçün demək olar ki, zahidvari şəxsi nizam-intizam qaydaları təcrübəsini işləyib hazırlamışdır. Onun rəsmlərindən elə bil gözəgörünməyən ilahi qüvvələr, ali rəmzlər, müqqəddəs arzular axıb keçir. Belə bir hiss doğur ki, sanki o, bu ucsuz-bucaqsız kainatda tənhadır, ətrafda isə onun sənətkar baxışı ilə fəth olunmuş bütöv bir aləm var. Onun əsərlərinin obrazları vasitəsilə sakral aləmlə real aləm, səmavi və yerə aid olanlar arasında əlaqə gerçəkləşir, Arif Əziz incəsənətə sanki hansısa bir müqəddəs, demiurq (yaradıcı) bir varlıq kimi yanaşır. O, sanki sakral məkanın sahibidir, emalatxanasındakı işləri isə Yaradanın əməllərinin modelidir. Əzəli var olanın imitatoru da, canlı və cansız aləmin demiurqu da o özüdür. Rəssam üçün daima kamilləşmək, ali idraka yaxınlaşmaq naminə geniş imkanlar açan Loqosferin maddi obrazı da odur. Bu isə, onun fikrincə, Yaradanın nişanəsini daşıyan incəsənətə olan çox böyük ehtiramın nəticəsidir
Yarım əsrlik pedaqoji fəaliyyətinin uğurları sayəsində əminliklə demək olar ki, Mədəniyyət və İncəsənət Universitetində Arif Əziz "məktəbi” yaranmışdır. Təbii ki, burada söhbət, onun çoxillik iş təcrübəsi nəticəsində formalaşmış düşüncə və həqiqətləri öz tələbələrinə çatdırmağı bacaran güclü rəssam şəxsiyyətinin nüfuzu, təsiri və nümunəsindən gedir. Respublikanın bir çox təsviri sənət nümayəndələri, hal-hazırda xalq rəssamı, əməkdar xadim adını daşıyan bir çox sənətkarlar öz qabiliyyət və bacarıqlarını məhz Arif Əzizin yaradıcılıq emalatxanasında cilalamışlar. O, öz tələbələrinə həmişə dəstək olmuş, sərgilərini hazırlamaqda onlara kömək etmiş, onların tərtibatında iştirak etmiş, bu sərgilərin kataloqlarında giriş sözünün müəllifi olmuşdur. Respublika Gənclərinin I və II forumlalarında tələbələrinin əsərlərinin ekspozisiyasının tərtibatına rəhbərlik etmiş və bu ekspozisiyanı Azərbaycan Prezidenti Ümummilli lider Heydər Əliyevə özü təqdim etmişdir.
Arif Əziz incəsənətin, elə bil hansısa bir müdrik sirrinə vaqifdir. Bu sirr istedadlı insanı rəssama çevirir, onun sənətkarlığının yetkinləşməsi ilə nəticələnir. Arif Əziz təkcə sənətkarlığı öyrətmir, ondan dərs alan və sənətə yeni addım atan gənc rəssamda incəsənətin mahiyyəti haqqında baxışlar, bədii-estetik zövq formalaşdırır. O, öz tələbələrində insani, əsl peşəkar rəssam keyfiyyətlərini tərbiyə edir ki, onların yoxluğunu heç bir bacarıqla doldurmaq mümkün deyil, çünki incəsənətdə hər şeydən ümdə olan – rəssamın bütöv və gözəl şəxsiyyətidir. Ona görə ki, incəsənət insan ruhunun gücü ilə hərəkətdədir. Ruhun saflaşması – Arif Əzizin bir müəllim kimi tərbiyə metodunun mahiyyətidir. Pedaqogika həqiqətən onun ikinci istedadını üzə çıxarmışdır. Onun arayıb-axtaran enerjisi gəncliyin mənəvi tərbiyəsində müxtəlif yollar tapır. Bəlkə də bunun səbəbi müharibədə atasını itirmiş və "atalıq” anlayışının bütün ali keyfiyyətlərini şüuruna hopdurmuş gəncin uşaqlıqdan qəlbinin dərinliklərində gizlənib qalan incə duyğularıdır. Ancaq bəlkə də bu, onun sənətinin fəlsəfəsi ilə izah olunur. Bu sənətdə əşyalara bədii baxış qədər, yaradıcı dünyagörüşü də vardır. Həm də sanki hər ikisi çox irəliyə yönəlmişdir və gələcəkdə özünün tam təcəssümünü gözləyir. Onun üçün bu gələcək öz şagirdləridir. Onun yaradıcılığı ilə incəsənətə tələblərinin miqyasını bütövlükdə təsəvvür edəndə rəssamın öz qarşısına əslində bir insanın gücü çatmayacaq vəzifələr qoyduğunu düşünməyə bilmirsən. Fəal, coşqun, axtaran, lakin ciddi, daima inkişaf və hərəkətdəki həyat həqiqətlərinin axtarışında yorulmaz olan rəssamın qəlbində başqalarını öyrətmək, yüksək sənətin ideya-bədii prinsiplərini öz tələbələrinə ötürmək kimi müqəddəs istək buradan qaynaqlanmırmı! Öz enerjisinin yarısını sənətinə sərf etmək əvəzinə digər gənc istedadlara həsr edən sənətkarın müdrikcəsinə özünə bəraət qazandırmasının kökləri bunda deyilmi! O, tələbələri üçün həmişə həm müəllim, həm ata, həm rəhbər olmuş və olaraq qalmaqdadır.
Rəssam özünün şəhər kənarındakı bağ evini həqiqi üzvü olduğu Dubrovnikdəki Beynəlxalq Rəssamlar Akademiyasının Bakı filialına çevirmiş və "Sənət evi” adlandırmışdır. Bu ocağı açmaqla Arif Əziz öz tələbələri üçün sənəti əyani şəkildə görmək və dərk etmək, sahibi olduğu kiçik bir sahəni əhatə edən şəxsi qalereyasında keçirilən hər cür sərgi və konfranslarda iştirakını təmin etməklə incəsənətlə daha yaxın ünsiyyətdə olmaq imkanını yaradıb.
Beləliklə, Arif Əziz bu gün ona etibar edildiyi Azərbaycan incəsənətinin gələcək nəslinin vətəndaşı, pedaqoqı və humanistidir.Rəssamın ürəyi həyat təəssüratları üçün daim açıqdır, o, arxaya boylanmadan və keçmiş sxemləri təqlid etmədən gerçək həyatdan ilham alır, tələbələrinə ətraf aləmə, onun sonsuz yeniliklərinə həssas olmağı öyrədir, özünün ruhi-mənəvi gözəlliyə olan inamını rənglərin, formalar, xətlər və plastikanın dilinə köçürərək əsərlərində ifadə edir. Tədris Arif Əzizin yaradıcılıq ömrünün mühüm hissələrindən biridir, çünki bu onun bədii yaradıcılıq prosesinə, tələbələrinin işlərini təhlil edib, sənətin dinamikasını izləməyə yardım edir və stimul verir. Onlarla dialoq rəssam-pedaqoqun baxışlarına və ideyalarına daima nəzarət tələb edir, Arif Əzizin sənətkarlığına yeni rənglər qatıb təzə-tər axın gətirir.
Xəbər lenti
-
13:11ASGA “AzeArt” adlı mobil tətbiq yaradacaq: MƏDƏNİYYƏT NAZİRLİYİNİN DƏSTƏYİ İLƏ
-
13:432025-ci il “Konstitusiya və Suverenlik İli” elan edildi
-
12:31"Cəsarətiniz varsa, çıxın efirə, Azərbaycan xalqından üzr istəyin" - Səbuhi Abbasov
-
19:25Millət vəkili Ramil Həsən ənənəvi "Həmrəylik" aksiyasına start verdi
-
15:06Prezident təyyarə qəzası ilə bağlı müşavirə keçirdi
-
10:56"İdmançılarımıza ən yüksək qiyməti Prezident İlham Əliyev verib"
-
15:57Hikmət Hacıyev Pakistan səfirini qəbul etdi
-
12:44Prezident bu şəxsləri təltif etdi (SİYAHI)
-
11:48“InvestAZ”dan dünya maliyyə bazarları ilə bağlı həftəlik analiz
-
17:22"Onların bizə batırmaq istədikləri dişləri artıq sınıb" - İlham Əliyev Fransa və Paşinyanın havadarlarına öz yerini göstərdi
-
13:02Səbuhi Abbasov: “Media savadlılığının təmin edilməsi sağlam informasiya mühitini formalaşdıracaq”
-
10:18"Azərbaycan-Slavyan ölkələri gənclərinin Lənkəran Forumu" başa çatdı – FOTOLAR
-
13:26“Ölümü öldürən adam...”
-
09:35Prezidentdən Heydər Əliyevin anım günü ilə bağlı paylaşım (FOTO)
-
09:33Heydər Əliyevin vəfatından 21 il ötür
-
09:31Mehriban Əliyeva Heydər Əliyevin anım günü ilə bağlı paylaşım etdi
-
11:11Gələcəyə baxış: təhsil və iş dünyasında yeni çağırışlar – FOTO
-
11:21Qərbin bəzi dairələrindən alınan qanunsuz pullar milli maraqlarımızın zədələnməsinə hesablanıb - Səbuhi Abbasov
-
10:59Rumıniya “ASAN xidmət” təcrübəsini öyrənir
-
15:46Özbəkistan-Azərbaycan QHT-lərinin Əməkdaşlıq Forumu sessiyalarla davam edib
-
17:20Geosiyasi bədən real Vətənə qarşı
-
15:57“Sağlam və savadlı ana, sağlam və savadlı gələcəkdir!” adlı layihə uğurla icra edilib
-
14:32“Alternativ”dən yeni layihə: “FarmHER”
-
13:14İşıqlı dünyada bütün bəlaların kökündə BİLMƏDİYİNİ BİLMƏYƏNLƏR dayanır - Etimad Başkeçid yazır
-
11:10Vaşinqtonda bu xəbərdarlıqlar necə qəbul edilir? - Şahin Qocayev yazır
-
14:58Deputat: “Ermənistanı silahlandıranlar çirkin niyyətlərinə çata bilməyəcək”
-
12:58"Fərdi jurnalist müsabiqəsi"nin nəticələri AÇIQLANDI – FOTO
-
12:04“Dilarənin monoloqları” kitabı ictimaiyyətə təqdim olundu (FOTO/VİDEO)
-
09:41“InvestAZ”dan dünya maliyyə bazarları ilə bağlı həftəlik analiz
-
13:08Bu məktəbə Natiq Qasımovun adı verildi
-
15:50Ramil Həsən parlamentdə çıxışı zamanı vətəndaşları narahat edən problemlərdən danışıb
-
12:05Milli Hematologiya və Transfuziologiya Mərkəzinin kollektivi başsağlığı verir
-
11:11Hansı uçot növü daha önəmlidir? Maliyyə uçotu yoxsa Vergi uçotu - TƏHLİL
-
12:42“Azərbaycan media landşaftı” üzrə məlumat bazası 7 ay müddətində yaranıb - Rəşad Məcid
-
12:40“Media landşaftı beynəlxalq standartlara uyğun hazırlanıb” - Müşfiq Ələsgərli
-
13:11Ordubadın dağlarında meşə zolağı salınıb
-
11:54Premium təmirli mənzil axtaranların nəzərinə: Nərimanovda faizsiz kreditlə mənzillər!
-
18:41COP29 Sədrliyi bəyanat yaydı
-
13:49Könül Abdulrəşidova: "GİKM olaraq ətraf mühitin qorunması sahəsində bilik və fəallıqlarını artırmağa yönəlmiş layihələr icra etmişik"
-
16:11Deputat Ramil Həsən Milli Məclisdə vətəndaşları qəbul edib
07 Yanvar 2025
28 Dekabr 2024
27 Dekabr 2024
25 Dekabr 2024
23 Dekabr 2024
20 Dekabr 2024
19 Dekabr 2024
14 Dekabr 2024
12 Dekabr 2024
10 Dekabr 2024
08 Dekabr 2024
06 Dekabr 2024
05 Dekabr 2024
04 Dekabr 2024
03 Dekabr 2024
02 Dekabr 2024
29 Noyabr 2024
28 Noyabr 2024
27 Noyabr 2024
23 Noyabr 2024
22 Noyabr 2024
21 Noyabr 2024
Digər xəbərlər
-
AZƏRBAYCAN, GƏNCLƏR DİASPORADA, DİASPORAMIZ DÜNYADA
Diaspor gəncləri Ermənistandan mina xəritələrinin təhvil verilməsini tələb ediblər
-
GƏNCLƏR DİASPORADA
Diaspor Komitəsi xaricdə yaşayan jurnalistlərin müzakirə platformasını yaradır
-
MANŞET, GƏNCLƏR DİASPORADA, DİASPORAMIZ DÜNYADA
Soydaşlarımız Ermənistanın ABŞ-dakı səfirliyi önündə etiraz aksiyası keçiriblər
-
AZƏRBAYCAN, GƏNCLƏR DİASPORADA
Xaricdə yaşayan azərbaycanlı uşaq və gənclərin iştirakı ilə onlayn beynəlxalq dəyirmi masa keçirilib
-
MANŞET, GƏNCLƏR DİASPORADA, DİASPORAMIZ DÜNYADA
“Karabakh İs Azerbaijan!” adlı YouTube kanalının təqdimatı keçirilib
-
MANŞET, GƏNCLƏR DİASPORADA, DİASPORAMIZ DÜNYADA
28 May – Respublika Gününə həsr olunmuş virtual bayram tədbiri keçirilib
-
GƏNCLƏR DİASPORADA, DİASPORAMIZ DÜNYADA
Aktauda tələbələrə Xocalı soyqırımından danışılıb
-
GƏNCLƏR DİASPORADA
"Soydaşlarımız arasında xüsusi fəallaşma istəyi var" - Fuad Muradov
-
GƏNCLƏR DİASPORADA
Dövlət Komitəsində İsveçrə Konfederasiyasının Azərbaycandakı fövqəladə və səlahiyyətli səfiri ilə görüş keçirilib